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Smolarski, Pierre 1984- VerfasserIn (DE-588)110451852X (DE-627)861920767 (DE-576)471125083 aut, Rhetorik des Designs Gestaltung zwischen Subversion und Affirmation Pierre Smolarski, Bielefeld transcript [2017], © 2017, 444 Seiten Illustrationen 23 cm, 690 g, Text txt rdacontent, ohne Hilfsmittel zu benutzen n rdamedia, Band nc rdacarrier, Design Band 36, Die vorliegende Arbeit ist ein Teil der Dissertationsschrift "Rhetorik des Designs - rhetorische Dimensionen der Orientierung im urbanen Raum", die nun in zwei Bänden erscheint, Dissertation Universität Duisburg-Essen 2016, "What does it mean to understand rhetoric as design theory? Pierre Smolarski maps out a comprehensive design theory in the form of a rhetoric of design and shows how this can be applied both to analyses of the design process as well as the description of design production and their persuasive content. Rhetorical strategies of finding, ordering, and forming within the design process can also be evaluated in this way. The book presents comprehensively basic concepts of orientation by means of design products and searches for connections to theories of subversion, affirmation, and neutrality"--Publisher's website, Design Philosophy, Communication in design, Hochschulschrift (DE-588)4113937-9 (DE-627)105825778 (DE-576)209480580 gnd-content, s (DE-588)4011510-0 (DE-627)106352466 (DE-576)208893903 Design gnd, s (DE-588)4000626-8 (DE-627)106400541 (DE-576)208838821 Ästhetik gnd, s (DE-588)4120588-1 (DE-627)104559098 (DE-576)209536365 Kommunikationswissenschaft gnd, DE-101, (DE-627), s (DE-588)4076704-8 (DE-627)104598395 (DE-576)20920267X Rhetorik gnd, Duisburg (DE-588)4013284-5 (DE-627)106344501 (DE-576)208902805 uvp, Essen (DE-588)4015557-2 (DE-627)106336193 (DE-576)208912371 uvp, 9783839437711 : (PDF), Erscheint auch als Online-Ausgabe, Content Select Smolarski, Pierre, 1984 - Rhetorik des Designs Bielefeld : transcript, 2017 1 Online-Ressource (444 Seiten) (DE-627)1009855379 (DE-576)504079778 9783839437711, Erscheint auch als Online-Ausgabe Smolarski, Pierre, 1984 - Rhetorik des Designs 1st ed Bielefeld, [Germany] : transcript, 2017 1 online resource (449 pages). (DE-627)882129821 (DE-576)505107090 9783839437711, Erscheint auch als Online-Ausgabe Smolarski, Pierre, 1984 - Rhetorik des Designs Bielefeld : transcript-Verlag, 2017 1 Online-Ressource (444 Seiten) (DE-627)1656892294 (DE-576)485363526 9783839437711, Erscheint auch als Online-Ausgabe Smolarski, Pierre, 1984 - Rhetorik des Designs Bielefeld : transcript, 2017 1 Online-Ressource (444 Seiten) (DE-627)878934154 3839437717 9783839437711, Erscheint mit Smolarski, Pierre, 1984 - Rhetorik der Stadt Bielefeld : transcript, 2017 312 Seiten (DE-627)872190986 (DE-576)48529365X 3837637700 9783837637700, Erscheint auch als Online-Ausgabe Smolarski, Pierre, 1984 - Rhetorik des Designs Bielefeld : transcript-Verlag, 2017 1 Online-Ressource (448 Seiten) (DE-627)882895621 9783839437711, Design Band 36 36 (DE-627)799989975 (DE-576)416193919 (DE-600)2797571-X ns, http://d-nb.info/1117822591/04 B:DE-101 pdf/application 20170420003401 Verlag Inhaltsverzeichnis, http://www.transcript-verlag.de/978-3-8376-3771-7 2016-11-09 Verlag, FID-MEDIEN-DE-15, DE-14 epn:3247074422 2017-06-27T10:14:44Z, DE-Zwi2 epn:3247074708 2017-03-27T13:08:09Z, DE-520 epn:324707483X 2017-07-14T10:30:16Z, DE-Ka88 epn:3247074996 2017-03-06T16:05:38Z |
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