Details
Zusammenfassung: fünf Sequenzen (außer 83v/84r der Vincentiussequenz nur in dieser Hs. überliefert), 82v-84v mit beigeschriebenen Melodienamen; 83r/v Nazariussequenz vermutlich in Lorsch (auf eine auch aus St. Gallen bekannte Melodie) gedichtet (BISCHOFF 1989) – 26v "In laude summi uerbi Dei preconis multis ad praesens notantis armonię plebis sacra festa colentis dignis sonent tripudiis ... vt in perennibus mereantur consortes fieri ipsius (in decollatione Ioh. Baptistae; AH 34, Nr. 257)." – 82v "Virgo deuota cunctis, faue uotis plebis tuę indignis; tuis festis promunt munia laudis ... (83r) fac lętari gaudiisque suis mereri (de s. Caecilia mit Melodienamen Advcentvr; AH 34, Nr. 214). Gaudia diei celebremus ymnis, natalis uenerandi testis Nazarii, qui nosmet pater et patronvs (korrigiert aus patronis) conciliat ... (83v) commendet (korrigiert aus commedet) suis meritis cunctis horis (de s. Nazario mit Melodienamen Beatus uir; AH 34, Nr. 295). Vincenti, uerbo Dei uincis uires serpentis, qui statum numinis diuini incestis actibus impingit ... (84r) facias hunc esse placatvm, uictor constans, Uincenti (de s. Vincentio mit Melodienamen Romana; AH 37, Nr. 320). Sancto spiritu nos instructi eiusdemque lege docti praeconia testis pangamus nomine Christi ... (84v) Nobis (über der Zeile: per) omnia sis fautor, fidelis orator sęcli secla (de s. Sebastiano mit Melodienamen Organa; AH 34, Nr. 326)."
Beschreibung: Nachtrag: 10. Jh. (BISCHOFF 1989)